2023年3月18日 星期六

秀髮不再毛躁,時刻保持秀髮亮麗有光澤(附Kerastase體驗裝連結)

秀髮不再毛躁,時刻保持秀髮亮麗有光澤(附Kerastase體驗裝連結)

無論何時何地都帶備Kerastase 嘅護髮精華
之前去大阪、北海道、東京我都有帶呢支精華
日日吹頭、造型,髮質點可以唔好好保護?
用少一日都唔舒服。


爸爸去大阪時,還很驚訝地說,日本女仔把頭髮都好有光澤,我即刻用支護髮精華再叫佢睇下我把頭髮,原來秘訣就喺支Kerastase 護髮精華,我哋香港女仔把頭髮都可以好有光澤㗎!


除咗有光澤咗,頭髮仲柔順易梳咗。
無論平時吹頭前,定造型前我都會用Kerastase 護髮精華。保持秀髮亮麗有光澤。
用後整天持續散發芳香,簡直是「秀髮香水」。


蘊含薈萃透明質酸 (Hyaluronic Acid)、活性海源精華 (Abyssine) 及 維他命E (Vitamin E)1 、摩洛哥堅果油、茉莉花等護膚品中的常用成分,讓頭髮瞬間注水,滋養秀髮,減少頭髮斷裂及髮尾分叉,保持亮麗光澤。
做到預防初老、頭皮及頭髮瞬間逆齡的功效。


逆時光至臻修護浴髮乳用完第二日都依然保持水潤,不再毛躁。蘊含珍貴活性海源精華,透明質酸及維他命E,有助滋養頭皮,煥活肌膚生命力。

逆時光至臻修護髮膜蘊含透明質酸及維他命E等護膚成分,為頭皮髮絲注入水份,平時放假就會用修護髮膜,提升髮絲柔韌度及自我修護力。




Product(s) sponsored by Kerastase
謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫),

電郵  lovecathcath@gmail.com

Instagram ~ http://instagram.com/lovecathcath
Fans Page ~ http://www.facebook.com/lovecathcath
Facebook ~ http://www.facebook.com/cath.lovecath
YouTube ~ http://www.youtube.com/c/LoveCath夏沫 
Openrice ~  http://www.openrice.com/restaurant/userinfo.htm?userid=758718


LoveCath 夏沫


沒有留言:

張貼留言

Beauty Blogger ~ 自小愛寫作愛紀錄, 喜歡將一切美好事物紀錄下來, 與眾同樂。
自成為 Blogger 後, 由一名從不照鏡的男仔頭, 轉變為今天的夏沫~
喜愛參與各大活動, 喜歡欣賞各大品牌的悉心佈置多於一切~
喜歡設計的我, 喜歡有特式的衣著配搭, 舒適有個性為主要選擇~
少食多餐是夏沫的宗旨, 可以留QUOTA試盡天下美食~^^~
夢想環遊世界, 將旅遊經歷一一紀錄 ~ 遊歷超過十多個國家仍未達理想 ~
希望可以在每個國家住最少一個月感受當地文化
雙子座的世界, 實在太多東西想試想做想見識~
就在這裡同大家分享夏沫的一切經歷~
歡迎邀稿 love.cath@yahoo.com.hk