2020年11月29日 星期日

老字號信心保證,正宗泰國菜館

老字號信心保證,正宗泰國菜館

相信好多人聽過名字都說之前食過,那就是位於九龍城的「黃珍珍泰國菜館」。而我卻是第一次來,原來咁好味,食到停唔到口。



黃珍珍第二代傳人好熱情招待每一位客人,好細心咁推介客人最新鮮嘅菜式,熱情到好似識咗好耐嘅朋友咁,其實第一次見。


朋友仔話想食泰國菜,我地就一pair pair一齊食飯,唔洗掉低另一半,又可以叫好多唔同款式試下。



黃珍珍泰國菜館必吃的就是「 #生蝦刺身 」,平時食生蝦通常配辣椒同蒜頭,但黃珍珍就採用左傳統泰式食法,將生蝦、涼瓜、辣椒、蒜頭一啖放入口,肉質緊實富彈性,味道爽甜鮮美。記得點埋正宗酸辣泰式醬汁,滋味無窮,非常醒胃。


「柚子沙律」黃珍珍嘅柚子沙律超大碟,好清甜爽口,唔會太酸又唔辣,味道調得啱啱好,非常開胃又美味。


「燒澳洲和牛舌」你以為生蝦刺身係必點,其實我就覺得這碟燒澳洲和牛舌,先係唔可以錯過嘅菜式,從來未試過食牛舌食到好似食緊和牛咁,入口即化,相當難忘。


「串燒鮮白鱔」鱔皮烤得又脆又香,而肉質仍有點彈牙,保持到鱔的鮮甜。熱辣辣的鮮嫩魚肉在口中慢慢的漏油溶化,那滋味真的不能形容!


「燒日本魷魚」口感嫩口又入味,味道香濃帶甜,口感Q彈。


「炸單骨雞翼」採用無激素雞翼,仲用左新鮮泰國香料醃製,外脆內嫩,單骨做法好方便,小朋友都食到。


「冬蔭公湯」三隻大大隻新鮮生猛嘅大頭蝦,非常搶眼,爽口鮮甜,蝦膏特濃。


「泰式明爐元朗烏頭」好多人都好怕食烏頭,因為好怕食到佢陣泥味,而黃珍珍嘅烏頭係喺香港飼養的激罕烏頭,肉質幼嫩好多,黃油豐盛而且一啲泥味都冇,果然係好味。


「招牌咖哩炒蟹、法式麵包」個咖喱炒蟹汁不得了,配埋個法式麵包食超夾。法式麵包超脆口,本來已經飽到十成食唔落,但因為個法式麵包太好味,忍唔住就食咗成個。


「馬拉盞炒泰國通菜」食泰國菜通常都會叫通菜,但原來黃珍珍嘅通菜真係來自泰國,爽口好多。


#菠蘿炒飯 」去到尾聲已經飽到暈,菠蘿炒飯就比屋企人分咗,我要留肚食甜品。


「泰式炒粉」當我以為我已經飽到極點,但最後又俾呢碟泰式炒粉吸引咗,試左一啖,咁好味嘅?酸酸甜甜好開胃,又忍唔住再食多幾啖,今日好似黑洞咁,係咁食。


「椰青糕」晶瑩通透既椰汁西米糕,大菜糕口感伴隨椰汁香味,仲要冰涼口感,飯口甜品最適合不過。


#芒果糯米飯 」幾飽都要食既芒果糯米飯,有黑白糯米配鮮甜芒果,越食越掛住泰國,越食越想去旅行。

忘了飲品,我地叫左芒果汁、奇異果汁、菠蘿汁同珍多冰,全部新鮮果汁,唔係糖水溝出嚟。


老闆話所有菜式都無落味精,所以食完唔會好口渴。一路寫一路好想再食。


老闆實在太好傾,仲好好俾我嘅 fans 優惠,只要用呢個 code 「LoveCath」去食黃珍珍,就會額外送一碟細單骨雞翼。優惠期至2020年12月13日


黃珍珍泰國菜館
九龍城打鼓嶺道 23 號百營中心地下

謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫),
電郵 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com

LoveCath 夏沫


沒有留言:

張貼留言

Beauty Blogger ~ 自小愛寫作愛紀錄, 喜歡將一切美好事物紀錄下來, 與眾同樂。
自成為 Blogger 後, 由一名從不照鏡的男仔頭, 轉變為今天的夏沫~
喜愛參與各大活動, 喜歡欣賞各大品牌的悉心佈置多於一切~
喜歡設計的我, 喜歡有特式的衣著配搭, 舒適有個性為主要選擇~
少食多餐是夏沫的宗旨, 可以留QUOTA試盡天下美食~^^~
夢想環遊世界, 將旅遊經歷一一紀錄 ~ 遊歷超過十多個國家仍未達理想 ~
希望可以在每個國家住最少一個月感受當地文化
雙子座的世界, 實在太多東西想試想做想見識~
就在這裡同大家分享夏沫的一切經歷~
歡迎邀稿 love.cath@yahoo.com.hk