2013年12月23日 星期一

Bauhaus Outlet 開倉呀~夏沫失控狂購物

Bauhaus Outlet 開倉呀~夏沫失控狂購物
夏沫其實第一次去開倉架咋~自少就不喜歡爭東西
特別是這些開倉入面亂到七彩, 不過今次睇在「Salad」份上~嘻嘻~
就入去看看有咩好野~^^~首選當然想入返件皮褸啦~
一入場已經爆滿人群, 幸好夏沫是同朋友仔一齊黎, 唔洗怕~^^~
精選區真係平到您唔同, 不過款式不多 
精選區太多人, 所以就快快殺入特賣區 
原來有福袋喎~ 
$128一袋, 睇您好唔好運 
特賣區款式多好多款式
 銀包款式也不少啊~
排隊結帳的人龍很長啊~ 
 
本來入去開倉諗住自己一件都買唔到, 去到排隊既時候都係未選到
反面在等待中卻找到好東西
夏沫買了以下這件薄外套 
原價 $1895架, 而家 $350 就可以帶佢走啦~^^~ 
入面個件紫色背心仲可以拆除添~ 
本來諗住自己唔多襯格仔, 但著上身又OK喎~
我同朋友仔一人買左一件呢~ 
其實我著住個條褲都係架~^^~超鍾意條褲啊~~
原價 $895, 而家 $190 咋~ 褲仲可以試添~抵抵抵~
行完特賣區結帳後先可以去另一PART睇皮褸
呵呵呵~仲唔俾我搵到您~雖然唔係新款, 但今年出既新款我都睇過, 唔係好岩心水
反而呢件就係我杯茶啦~原價 $4000 幾, 而家 $990 咋~
唔買真係對唔住自己~嘻嘻~ 
 
 
當然要著上身自拍一下~
俾個全身相大家睇睇 
真係越睇越鍾意件皮褸啊~ 
估唔到第一次去開倉, 買得最多個個係我啊~
這次開倉沒有我想像中混亂, 款式多地方大, 可以慢慢選到岩為止~
特別要嗚謝幫我拍攝的朋友仔^^
您地想去就快D去啦~至到29號咋~
活動 ︰Bauhaus開倉活動
地址 ︰荃灣德士古道204-210號和富大廈12樓
開倉日期︰2013年12月12日至2013年12月29日(上午11:30至下午8:30)
謝謝大家來看夏沫的文章啊~^^~
您們的每一次閱讀都是支持夏沫的原動力啊~
覺得好既朋友, 推薦一下, 支持下~謝謝啊~^^~
歡迎聯絡 Catherine (LoveCath夏沫),
可電郵至 love.cath@yahoo.com.hk
或 Facebook 找我~
其他分享平台
Blog ~

沒有留言:

張貼留言

Beauty Blogger ~ 自小愛寫作愛紀錄, 喜歡將一切美好事物紀錄下來, 與眾同樂。
自成為 Blogger 後, 由一名從不照鏡的男仔頭, 轉變為今天的夏沫~
喜愛參與各大活動, 喜歡欣賞各大品牌的悉心佈置多於一切~
喜歡設計的我, 喜歡有特式的衣著配搭, 舒適有個性為主要選擇~
少食多餐是夏沫的宗旨, 可以留QUOTA試盡天下美食~^^~
夢想環遊世界, 將旅遊經歷一一紀錄 ~ 遊歷超過十多個國家仍未達理想 ~
希望可以在每個國家住最少一個月感受當地文化
雙子座的世界, 實在太多東西想試想做想見識~
就在這裡同大家分享夏沫的一切經歷~
歡迎邀稿 love.cath@yahoo.com.hk