2022年6月30日 星期四

尖沙咀諾士佛臺盡享佳餚美食

尖沙咀出名多美食,無論遊客定港人

都喜歡到尖沙咀尋美味佳餚
難得開返晚市,緊喺要去諾士佛臺趁熱鬧
想趁熱鬧又想傾到計
我會推薦呢間 Oasis Bar & Grill
因為佢係樓上,唔喺地鋪,感覺會靜少少
想飲酒又得,傾吓計又得


之前喺蝦子餅帶我嚟食
今次到我帶朋友嚟試吓

貪佢氣氛好,又唔太嘈


之前食過覺得好食嘅今次一定會encore
「芒果蟹肉牛油果塔」 $168
非常清新嘅配搭,清新嘅牛油果會香甜嘅芒果,
再加埋新鮮嘅蟹肉,味道清新又開胃。


小食點咗「脆炸番薯條」 $78
好香好脆好滋味,送酒一流
好味到停唔到口呀


鍾意食蟹又鍾意食意大利飯嘅我叫咗
「酥炸原隻軟殼蟹蟹肉蟹膏意大利飯」$228
有蟹肉有蟹膏,個意大利飯吸晒蟹嘅鮮味
超級好味


「炭烤美國安格斯牛小排伴香草燒新薯,時令蔬菜」$378
廚師推介五成熟最好食,果然冇信錯
質地柔軟、肥嫩,肉質鮮美


千祈唔好錯過呢度嘅甜品
真係有驚喜


「荷蘭鐵鍋班戟配新鮮雜莓,楓糖漿及楓糖核桃雪糕」$98
賣相好似冇乜特別,但係食落口感好有驚喜
加咗楓糖漿嘅班戟甜甜地又煙煙韌韌好好味
楓糖核桃雪糕好特別,好香好正


「提拉米蘇盆栽配特濃咖啡」$108
好似個盆栽咁嘅甜品好得意,職員建議我哋淋晒啲特濃咖啡落去,等個提拉米蘇吸收晒先食,係最好味嘅。
所以我哋放到最後先食,一食落去原來係冰凍嘅,感覺好似食緊有少少酒,同好香咖啡味嘅雪糕蛋糕咁,口感好有層次,就好似蛋糕一樣鬆軟濕潤。

飲品叫咗「Peach Ice Tea」$88
好清新,好啱我嘅口味。



Oasis Bar & Grill(尖沙咀)
地址:尖沙咀諾士佛臺1號8樓


#尖沙咀美食 #小夏美食情報 #美食圖鑑 #美食推薦 #香港美食 #甜品控 #牛油果 #hkfoodie #hkfoodlover #hkigers #foodieshk #foodiehk #hkfoodie #香港美食推介 #打卡餐廳 #諾士佛臺 #hkbar #happyhour #girlsssstory



謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫),
電郵 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com

LoveCath 夏沫


沒有留言:

張貼留言

Beauty Blogger ~ 自小愛寫作愛紀錄, 喜歡將一切美好事物紀錄下來, 與眾同樂。
自成為 Blogger 後, 由一名從不照鏡的男仔頭, 轉變為今天的夏沫~
喜愛參與各大活動, 喜歡欣賞各大品牌的悉心佈置多於一切~
喜歡設計的我, 喜歡有特式的衣著配搭, 舒適有個性為主要選擇~
少食多餐是夏沫的宗旨, 可以留QUOTA試盡天下美食~^^~
夢想環遊世界, 將旅遊經歷一一紀錄 ~ 遊歷超過十多個國家仍未達理想 ~
希望可以在每個國家住最少一個月感受當地文化
雙子座的世界, 實在太多東西想試想做想見識~
就在這裡同大家分享夏沫的一切經歷~
歡迎邀稿 love.cath@yahoo.com.hk