2024年1月5日 星期五

深入拆解逆齡抗衰老

深入拆解逆齡抗衰老

電視成日都會見到NMN嘅廣告
究竟NMN有幾多功效?
AIDEVI® 全新星級NMN19800 逆齡膠囊
配備高效能配方。可快速提升體內NAD+水平,有助逆轉身體機能,強健大腦,延缓衰老以及美肌養顏,對於建康和長壽起了至關重要功效。
每日一次,每次1-2粒,同時擁有6大功效
1. 激活長壽因子,增加體內NAD+水平
2. 高效抗氧化、清除自由基、養顏美肌
3. 有助身體代謝、提升身體活動機能
4. 有助降低體脂肪、維持心臟健康
5. 維持骨骼和關節健康
6. 促進血液循環、改善睡眠質素
之前中咗Covid19,再腸胃炎入埋醫院,
嗰排身體真係弱咗好多,好彩屋企人買咗AIDEVI® 全新星級NMN19800 逆齡膠囊俾我食,Keep住食咗成個月,體力快速回復原來水平,最重要喺瞓得好咗,皮膚又好咗,精神狀態更勝從前,整體效果喺見得到亦感受到,好返之後我都有繼續食NMN19800 逆齡膠囊。
全新星級NMN19800 逆齡膠囊加入5mg最新專利成分 (BioPerine®黑胡椒萃取物),屬於高純度、高效能配方。黑胡椒萃取物可以在細胞水平激增新陳代謝,能夠提升NMN和白藜蘆醇等成分的活性,從而幫助能量平衡和提供營養素吸收。

當中蘊含330mg B-煙酰胺單核苷酸,可於細胞內轉化為人體所需的輔酶NAD+,有助於維持能量的正常代謝,增進皮膚、神經系統、黏膜及消化系統的健康。

還有100mg 白藜蘆醇,是天然抗氣化物,有效對抗自由基的侵害,促進NMN轉化成NAD+,使NMN發揮最大功效。

其中一個想食用嘅原因,因為佢仲有20mg 花青素,超強抗氧化,可促進眼部細微循環,改善眼晴疲勞,強護視力。

10mg PQQ / 吡咯喹啉醌,屬於天然存在的氧化還原輔助因子,具有營養和保護神經,增強免疫力,延緩衰老的功效。通過NMN+PQQ雙效結合的搭配,可從細胞層面延缓衰老,維持人體年輕化。

最後唔少得嘅美肌成份20mg 果蔬粉,天然維他命,含豐富微量元素,膳食纖維及不飽和脂肪酸。有助調理腸胃,降血脂,養顏美肌。
除咗想健康啲,更想逆齡生長,越食越年輕。

想了解更多:
https://www.prosafegroup.com/products/aidevi®-nmn19800

#aidevi #nmn #nmn19800 #逆齡 #抗衰老 #逆齡膠囊


Product(s) sponsored by SUDIO

謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫),
電郵 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com


LoveCath 夏沫


沒有留言:

張貼留言

Beauty Blogger ~ 自小愛寫作愛紀錄, 喜歡將一切美好事物紀錄下來, 與眾同樂。
自成為 Blogger 後, 由一名從不照鏡的男仔頭, 轉變為今天的夏沫~
喜愛參與各大活動, 喜歡欣賞各大品牌的悉心佈置多於一切~
喜歡設計的我, 喜歡有特式的衣著配搭, 舒適有個性為主要選擇~
少食多餐是夏沫的宗旨, 可以留QUOTA試盡天下美食~^^~
夢想環遊世界, 將旅遊經歷一一紀錄 ~ 遊歷超過十多個國家仍未達理想 ~
希望可以在每個國家住最少一個月感受當地文化
雙子座的世界, 實在太多東西想試想做想見識~
就在這裡同大家分享夏沫的一切經歷~
歡迎邀稿 love.cath@yahoo.com.hk